mek da ©™
Al-kisahnya...semalam laki aku ader bgtau yg dia ader bertanyakan seorang kakak tuh yg katanya sanggup nk jaga Haikal.Kak Milah namanya.Umah dia dekat2 umah aku jek.So aku aper lg balik keje petang semalam terus pegi jumpa dia kt umah.Sib baik dia ader..xsabar aku nk interbiu dia.Hehehe...Interbiu punya interbiu aku rasa akak nih okay jer...anak dia pun dh besar2..lagipun dia biasa mengasuh budak..orangnya pun ramah..aku selesa ngan dia...pikir punya pikir...conform la akak nih jd pengasuh anak aku nati..lgpun xjauh sgt ngan umah aku...kentut pun bunyi wuhahahahha!! So, aku bgtau akak tuh..ujung bulan nih aku blk kampung amik Haikal...jgn tak jadik lak akak oi..Kelantan tuh jauh..nati susah aku lak..katanya ok jer..jgn risau akak leh jaga..haha..skang aku dh berangan bwk Haikal ke sini...aku dh bgtau mak ngan abah aku...diorang kata okay..bayarannya pun okeh...tp cian lak nk pisahkan Haikal ngan tok ma dan tok bahnya...Haikal dh reti nk mengikut tok bahnya..akan nangis kalo tak pedulikan dia...hehehe...tp nk buat cam ner..dh aku ibunya...aku yg patut jaga dia...hahahaha...dah xley nk bersenang lenang la...hihihi...kunun nk sedap tdo..sorry la beb...yg pasti bulan dpn Haikal akan bersama aku dan xperlu la aku nk melalak menangis tiap2 ari becoz teringatkan Haikal.Thanks God...




glitter-graphics.com
Labels:
Reactions: 
2 Responses
  1. WAN15 Says:

    alhamdulillah. akhirnya jpe.. hehe


  2. Shahida Says:

    tu ar..Alhamdulillah...mintak2 jd la..