mek da ©™

Sedihhh..percubaan kali nih gagal lagi. Ekceli, aku br jek buat semakan utk panggilan interbiu KPLI. Aku gagal lg buat kali ketiga.Waaaa...sedeyyyyy..tp aku redha..bior la..xdok rezeki aku lg nk buat cam ner ye tak..(Yer tak Mek As?..thn dpn la Mek As deh...tggu mu meletop dulu deh..ececeh..)

Korang....doakan aku moga berjaya untuk permohonan akan dtg tau..aku sedeyyy nih...aku xmahu buku kat atas tuh tinggal kenangan jek....waaaaaa..apepun..aku dh bekerja...selamat hari pekerja untuk aku OK.

I'm OK.Okay!




Labels:
10 Responses
  1. bhulat Says:

    Faham sangat macam mana rasa hati tu...sabarlar....kdg2 rezeki itu akan dtg jugak cuma antara sekarang atau lambat...

    InsyaAllah...


  2. sama la kite..ku kuciwa di petang khamis..huhuhu~


  3. su Says:

    InsyaAllah ade usaha pasti dapat...jgn putus asa yer...salam hari pekerja :)


  4. myle@my Says:

    huwaaaaa...;(
    tumpang meroyan kat sini buley x???
    kite pon gagal jugak...
    menciikkk...
    org2 MOE..
    taun depan amek laa kami
    erk!!!
    =((


  5. iedaLUVsham Says:

    relaxx..rezeki ada dmana2 sis =) wah!! pink ni sejuk mata aku tgk,hehhehe!!! (aku pon minat pink gak nih,hehhehe!)


  6. Shahida Says:

    thanks kengkawan bg semangat kt aku......nampaknya kena cuba lg....sabar jek laaaa


  7. intan.dayana Says:

    sile try lg..hehe~!


  8. WAN15 Says:

    jgn putus asa. sila cuba lagi!

    hehehe..


  9. **sHiKinn** Says:

    biasa la da..sy pun dh bnyk kali mintak ni..mcm fed-up pulok..erm


  10. Tanpa Nama Says:

    Hello,nice post thanks for sharing?. I just joined and I am going to catch up by reading for a while. I hope I can join in soon.