mek da ©™
Nih bkn citer lucu ke haper. Cian Haikal tau. Citernya gini...mlm td dlm kol 8 aku pi la jemur kain 2-3 helai jap jer kat luar umah tuh...(mlm2 pun jemur kain ke?)..masa tuh papa Haikal xde..lum blk agi...Haikal time tuh tgh tdo dalam buainya.
X sampai 5 minit aku kuar, tetiba dgr dia nangis kuat sgt...so aku terus masuk umah cpt2 la.....aper yg berlaku..? Rasa cam mimpi lak bila tgk Haikal dah terdampar kt lantai umah...Ya Allah...Haikal terjatuh dari buainya. Sekelip mata berlaku. Kuat dia nangis time tuh tp mata xbukak. Nak kata aku biarkan dia tidur sampai terjatuh tak jgk.....mmg selalu aku awasi...tp naper kali nih leh jd mcm nih...Aku syukur Ya Allah...nasib baik xde luka mana2...aku cuba bayangkan kalo la Haikal terhempas kat besi buai tuh...Ya Allah anakku...mintak jauh la..Ekceli...anak bujangku skang nih aktif tol...xduduk diam...tak ley tinggal sikit mula la dia goyang2kan buai tuh..cam tau2 jek mama dia pegi buat kje lain. Adoi..start dr skang...aku kena hati2...kena selalu pantau...ee..kalo tak mahu jatuh katil lakssss...Haikal...Haikal...cian adik.


Cenggini lah muka Haikal kalo tgk mama dia membebel...hehehehe...patuh jek...




Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. j0jet Says:

    buai x tinggi sgt! sy mase kecik penah lompat tangga! nakal gile!


  2. Shahida Says:

    masa umur baper thn lompat tangga tuh..eee..nih Haikal umur 4 bulan baru kira kecian la jatuh buai terhempas kt simen muka dia tuh..sib baik xluka..eee...rasa bersalah laksss mama dia......


  3. myle@my Says:

    eda..
    sianyer haikal...
    ade bengkak2 x?
    better check doc gak taw..
    takot ade effect dalam yg
    kite xnampak..
    len kali pin buai tu erk...
    xmo jatuh2 lagi taww..
    sian haikal...
    =))


  4. Shahida Says:

    Insya Allah xde aper..ader org ckp kalo dia muntah2 lps tuh better kena refer doc..tp so far xde aper..xde bengkak mn2....lps tuh terus melompat cm biasa siap ketawa kekekekeke..