mek da ©™

Suka hati selepas makan...


Sila abaikan gambar bapaknya yg tak berbaju itu...

Kisah nih berlaku pada 18hb April 2009 pada jam 7 malam.Ceh mcm seram jek bunyinya hihihi.Biasa la intro nk kena sedap sikit... Actually nk kongsi citer psl anak bujangku yg dh start menjamah makanan.Uihh sungguh teruja mama dia..nk dijadikan cerita sebenarnya atok dia dh lama suh suapkan Haikal mkn tp aku buat xkesah jek...lgpun Haikal kuat nyusu..biar dia nyusu dulu...konon 6 bulan br nak kasi Haikal makan.Namun begitu..aku plak yg xsabar2 nampaknya...Haikal br nk masuk umur 5 bulan...aku dh kasi dia mencekik nestum...ohh sungguh rakus bunyi ayat ini.Hihi.

Haaaa..inilah makanan pertama Haikal.Bijirin beras Nestle stage 1. Aku ingat Haikal xnak..mn tau buat2 muntah ker..rupanya layan jgk...nestum+susu dia.Bagus anak mama..

Ader sorang member dia cadangkan anak aku amik bijirin dari Heinz.Ini saranan dari doktor katanya.Dia pun dh kasi anak dia makan.Dah lama kasi makan. Anak dia baya2 Haikal gak ler.Dia kasi Heinz carrot+potato.Look nice..nk kena cuba gak nih tp biar Haikal habiskan nestum nih dulu ler...sbb dh lama atok dia belikan. Nati kecik ati atok dia lak...eee..nih la Bijirin Heinz yang dicadangkan oleh member aku tuh.
HEINZ BABY

Setakat nih aku kasi Haikal mkn sekali sehari jek dulu.Biar dia rasa sikit2 dulu. Lgpun dia kuat menyusu...kesian dia lakssss...ahaks.




Bagi la komen sikit weh...tenkiu!

Labels:
2 Responses
  1. myle@my Says:

    wahhh...
    haikal da pandai mkn eh...
    sukenyerr...
    teruje aunty amy mendengarnye...
    ngehngeh~~~

    ermm..
    daa..pasal link tu kan...
    memule:
    highlight dolu teks dekat teks n3..
    cth teks yg amy wat..
    [myfwens]tue...
    dah highlight tu...
    klik dekat ikon yg bumi berantai tu...
    paste jer URL kat ruangan link tu...
    hehehe...paham kew???
    xreti laa nk citew camne...
    huhh..xde bakat lansong jadik cekgu...ngee~~~
    papepown...slamat mencube...
    miahahaha
    =D


  2. Shahida Says:

    uihh dh mkn byk lak tuh hihihi..oh tenkiu amy..ida tak tahu naper pc ida xleh nk buat cam gitu...tp bila pakai pc kwn leh lak..nih yg aku bengang nih...tulunnnnnnnn...tenkiu..tenkiu...