mek da ©™
Akum...selamat hari Jumaat. Okeh...kat sini aku nk inform sikit la. Skang nih company aku ader nk pakai Engineer utk site. So kalo ader saper2 yg berminat, come la join us.Hehehe...

- Company nih kat JB
- Kontraktor Class 'A'

Kelayakan utk jawatan nih :

Mesti ader Degree/Diploma in Civil Engineering
Pengalaman at least 2 thn dlm bidang construction
Gaji boleh dirunding
Cuba la...

Kalo minat...sila tinggalkan no.tel/email kt ruangan komen.
Nati aku contact.

Iklan ini boleh jg disemak melalui Harian Metro dan Berita Harian
Isnin 27 April.

Harap Maklum.



Komen la cikit weh!
Labels:
7 Responses
  1. Irfa Says:

    ALAMAK,X LAYAK LER NAK MEMOHON.hehe


  2. salam ida..
    tq singgah ke blog kak t..
    dh baca jawapan tag utk isteri tukan? asik lupa nak jawab.. ari ni baru tingat... ehhee..
    siapalah yg bertuah dpt job kosong ni ye da? yg pasti dia bukanlah kak t.. hehee.. :-)
    da selamat berhujung minggu..
    have a great weekend!!


  3. Idida Aziz Says:

    lain bidang la plak...heheee...kalu sijil jer tp exp dh lebih 10 thn bole ker?kwn dok carik keje


  4. huhuhu.. nak tanye la psl job kosong tue.. tp sy nie fresh graduate.. camne??
    ape2 hal kontek kat email, fai_janji86@yahoo.com


  5. ariff Says:

    saya akan graduate pada bulan mei 2010...
    saya nak pohon kerja ini jika terdapat kekosongan

    nama : mohd ariff zainal
    umur : 23 tahun
    asal : johor bahru
    phone : 019-7340410
    email : aariff_eng@yahoo.com


  6. faris Says:

    salam.. saya tgh mncari kerja dlm civil engineering dan skang saya dlm praktikal... saya berminat untuk cuba. cmne boleh saya memohon.. sila beri tunjuk ajr...

    farispauzi@gmail.com
    0165343421

    harap dapat berita dari akak..huhu


  7. Tanpa Nama Says:

    sis..saye baru lepas abes blaja dalam bidang ijazah kejuruteraan awam. bulan 9 ni saya konvo.insyaallah..saya ingin mohon jawatan ini..masih ada?jika ada, sis boleh kontek saya disini:

    NAMA:siti norashiqin md.adnan
    HP NO: 0193625298
    EMAIL: shiqin_tiut18@yahoo.co.uk

    TQ~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...