mek da ©™
Mlm td.....sedang asyik aku buat kje umah slps balik dari kje...aku curi2 intai aper anak bujangku tgh buat yer. Tetiba nampak.......yer kita terjah...kakaka


Laa..tgh main ngan soft toy rupanya...Haikal skang dh pandai main tau...tp xleh lama sangat tinggalkan dia keseorangan. Nati melalak la dia...abis satu daerah dgr dia melalak.





Hmm..nih la sebahagian mainan Haikal yg sempat aku enter frame setelah dia dah zzzz...cam gambar kt bwh nih...

Uihh..sodapnya dia tdo.Meniarap lagi tuh.Gitu la dia skang kalo tdo conform mcm tuh....eee..


Komen la cikit weh!
Labels:
Reactions: 
6 Responses
  1. seronok btol bile dh ade anak....
    haiyaa.....
    bile r gilirn aku....
    lmbtnye nk mnunggu
    mmmmmh....


  2. cokolat Says:

    anak aku dulu since baby jugak suka tidor meniarap. akibatnya sampai besar ni dia suka tido cemtu.
    tembam ok hero ko... nak geget je rasa :)


  3. bhulat Says:

    alahai comel nya...geram sgt!!!!


  4. j0jet Says:

    budak kecik suka tdo cmtuh!hihi


  5. Shahida Says:

    azismat_badu: kawin la cpt2 nati dpt anak gaksss..

    cokolat: hoi ko nk geget hero aku..jgn ar..nati dia geget ko balik..ekekekkeke...nampaknya smpai besar la anak aku tdo cenggitu

    bhulat: kat mak dia tak geram ker?hehhehehehehe

    jojet: budak kecik br blaja perkara baru iaitu tdo meniarap so sgtlah teruja..huhu


  6. hehehhehhehe....
    lambat lg r kak....
    study pn xhbs lg....
    hehehhehehhehe