mek da ©™

Hari nih ku kebosanan tahap maksimum.Xtau haper nk buat.Xde kje sgt...eee..time ader kje membebel laks...


Bos pun xmasuk. Lps blk dari outstation xmasuk2 opis.Penat agaknya tuh.Tak pun dia suh aku beronggeng.Hello bkn aku xde kje langsung okeh...siot ckp sorang2 beb.Ari nih just prepare dokumen yg nak kena hantar ke Kementerian Kewangan jek.Tu pun aku tak courier lg.Tggu monday la br courier. Ader masa lagih...lgpun gov xkje besok.
Tapi besok aku kje ok...hehehe...hari nih hari mengelamun sendirian.Memikirkan masa dpn...sambil2 count down birthday yg akan dtg 12 April..huhu..dh nak masuk umur 27 tahun...oh sungguh tua diri ini.Aperpun aku happy ok!




* Sila abaikan wajahku yg poyo itu.



Labels:
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...