mek da ©™
Kerja lebih masa? Xder maknanya dah skang.Kuar jek opis terus xsinggah mn2..dalam hotak pikir nk kena amik Haikal.Rush giler2.....lps amik Haikal..sampai umah dgn tudung lum bukak lg dia dh merengek..suh layan dia...kalo tak nangis...skang dh xley lepak dpn tv jd hantu drama petang2.Skang dh kena jd ibu betul2..xleh goyang kaki cam dulu...hehehe...erkk..sila calonkan aku aku jd ibu mithali thn 2009 ok...poyo.



Time bapak dia blk lambat..akulah segalanya.Akulah ibu..akulah bapak....Haikal nih kalo xde org kat tepi dia sure nangis.Tuh yg xley tinggal.Kena tayang muka kat dia jek la...anak bujangku mmg gini...al-maklum lum pandai main lg..tgk la kalo dh pandai main siap la...abis la dia tlg kemaskan brg umah.Tapi tak per..aku hepi okay tgk dia cenggini...penat sikit pun xper...lps jek dia tdo...masa tuh la aku leh mandi..solat..masak ke haper...kalo tak hampesssss...ish..ish...ish...


Aku nih mn ader bibit cam korang kt luar tuh...semua kje kena buat sendiri...time laki aku ader ringan la cikit beban...ader gak dia tlg2...beginilah aku sebagai seorang yg siang bekerja....mlmnya jd surirumah....tp kan..pada pandangan aku..jd surirumah lg penat tau dari kerjaya kat luar.Ye tak??Wah mmg aku tabik la kt mak aku..surirumah sepenuh masa...cian mak penat jg aku dulu yer..terima kasih mak...sejak aku ader Haikal nih br aku tau betapa penatnya mak jg aku dulu...ditatang bagai minyak yg penuh...kena gigit nyamuk sikit pun dh risau...thanks mak..jasamu dikenang.Kau lah manusia paling tabah....manusia bergelar IBU.


Bagi la komen sikit weh...tenkiu!

Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. myle@my Says:

    xder maknenyer...
    btol2...
    tu laa ibu yg misali...
    bukan ibu yg menyesali...ritee!!!
    hahaha...
    =P


  2. Shahida Says:

    kuang..kuang...betoi2..


  3. da dh bawa adam blk jb ye?
    adam nak bermanja2 dgn mama dia ye? :-)
    gitulah kalau jadi mama yg bekerjaya da.. x pe.. kayuh slow2.. ok punya.. cuma sekarang kena bahagi2 masa tukan? steady ok!!


  4. mcm mana rasanya mengharungi hari2 bersama si cilik adam haikal ni da? teruja rasanyakan? da pun dapat belajar satu perkara yg baru setiap hari.. asalnya dia ada bersama.. benda lain dh tak pikirkan??
    salam pagi ahad da!!