mek da ©™
PARTY MAMA-MAMA
Tempat: No.1A Jalan Nikmat (Umah aku...)
Waktu: Kol 2 ptg (sambil2 nonton rancangan NONA)
Aktiviti: Makan2, gosip2, tayang anak...hehehe..
Tema: Bebas..hihi..


Nih citer hari Ahad. Aku ader buat makan2 kt umah.Panggil kengkawan opis.Lgpun diorang dtg nk nengok anak bujangku.Huhu.So aku masak la sikit.First of all, aku mintak maaf sgt2 kt my blog follower k sbb korang tgk la gambar aku kt bwh tuh...sungguh tak menarik...dah la xsempat nk pakai tudung...serabai tahap gaban rambut aku tuh.Menggerbang gitu...bkn per...aku kan teramat busy kt dapur..masak la katakan..(biarpun masak simple jek..)so, tak sempat la nk berdandan..hehehe...disebabkan gambar nih jek yg ader..so yg nih jgk la aku tayangkan.


Sungguh buruk wajahku. Gelap lak tuh. Nih cahaya tuh punya psl.Hihi...salahkan pengcahayaan laks.Mengaku jek la.....x tantekk..

Yang tudung biru tuh Mama Ain (kak yatt)..dok kt PTP...yang pakai tudung ekin tuh Mama Miki n Boboi (kak ekin)..model tudung ekin opis kami...hihi..dan yg kt belakang tuh (Mama Adam Haikal) tuan rumah yg sangat poyo dan serabai...rambut menggerbang...maluuuuu..

Ops ader yg tertanya2..mana papa-papanya???ee..xder..sori yer..nih party mama2 jek ok. Kalo ader papa2..sure xleh gosip2 punya. Eh korang tgk Haikal kt bwh tuh..nk nangis lak..sure jeles tgk Ain main ferrari dia nih.Hihi...


Menu aku pada ari tuh set nasi tomato jek.Sungguh kelakar kan.Aku nih asyik masak nasi tomato jek. Xde menu lain ke...Nasi Briayani ke..nasi kerabu ke..nasi ayam ke..emm..ekceli..aku nk buat nasi dagang..tp xreti sgt..dh blaja tp xpernah try buat..hihi..so aku decide nasi tomato jek. Simple dan save bajet.
Kalo korang nk share resepinya..leh cek kat entri bln lps k. Ader aku masukkan kt situ..aku punya resepi sungguh simple. Lain org lain cara ok.

Ayam masak sambal aku. Siap amik gambar kt kuali lg. Aderkah nampak menarik? Hehehe.Sorry la..ayam masak merah pun masuk blog gak ke?

..................acar timun. Letak timun, nenas, carrot, lada merah,lada ijau..huhu..kasi colourful cikit.

Emm...nyum..nyum..untuk dessert nya lak aku bikin puding koktail jek. Sonang.Campakkan buah koktail n jelly kasi grand sikit...huhu

Puding jagung nih Mama Ain yg bikin..sungguh lazat hingga menjilat jari. Ngeh..ngeh..


Kek Marble nih aku beli jek .Untuk banyakkan menu..hehe..
Nih kek ke roti? Ekceli kek pandan chiffon pun ader..
Last sekali air sarsi jek hoi. Xde coke nyer..sarsi jek...hihihi....


Okay nih gambar tambahan..nih Miki..anak bujang Kak Ekin..comel.
Nih gambar Kak Ekin dan anak2 bujangnya Boboi dan Miki....kat Dangabay tuh..lps join kami kt umah aku..diorang g ronggeng kat Dangabay.
Alamak......gambar jurukamera lupa nk uploadkan lah........si anak dara opis...zura. So sorry..eeeee......

Huh aku sungguh hepi ari tu.

Makan2 dan gosip2..itulah hobiku.






Bagi la komen sikit weh...tenkiu!








2 Responses
  1. Unknown Says:

    bestnya!cmni ke sy ngan kwn2 nnt bile dah branak?tayang anak!hehehe


  2. mek da ©™ Says:

    tayang anak xper...jgn tayang benda lain..ngeh..ngeh..ngeh..gurau jek..sowyyyyy...ampunn


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...