mek da ©™

1. Tidak perlu mengandung

2. Boleh kencing merata-rata

3. Kerjanya sama, tapi gaji lebih

4. Kedut dan boroi lambang kejantanan

5. Orang tak pandang ke dada bila bercakap dengan mereka

6. Berbual di telefon 30 saat aja

7. Boleh pakai sepasang baju dan sepasang seluar untuk cuti selama 5 hari

8. Dipuji sebab berjaya keluarkan idea ciput

9. Boleh pakai seluar dalam RM9.90 sekotak (ada tiga helai)

10. Boleh pakai baju yang berkedut.

11. Apa yang ada dimuka semuanya ori

12. Stail rambut sama saja selama bertahun-tahun, mungkin berdekad

13. Boleh pakai sepasang kasut dan sepasang stoking, sampai koyak

14. Boleh pakai seluar pendek walaupun kaki macam.....!!!!

15. Misai berserabut.? No halllahhh...




...Bila mama menulis diari pada...17/7/2009
Labels:
7 Responses
  1. ladyBEErd Says:

    ~ eiii...mak x suke... ~


  2. ala kalu lelaki yg cerewet mesti dia xamalkan ape yg dlm list tu kan..he eh eh. ade jgk lelaki yg mcm dlm list tu..


  3. LADYBEERD: Begitu lah seorang lelaki


  4. hanim: aha xsemua laki-laki praktis semua tuhh


  5. none of them have been practice those worst attitude or behavoir
    ahaha..
    can't imagine if my husband practically have misai serabut?!
    cam kelakko jer...


  6. mamalieyna Says:

    mana dpt fakta2 tu..tul ke?..heheh..hepi ke diorang yg praktikkan list tersbut?..huh suamiku tidak begitu sih! ;p..tak sukee..


  7. myle@my Says:

    hehehe...
    aku gelikkk!!!
    kuangkuang!!!
    ;)