mek da ©™
Entri nih merujuk kpd entri semalam okay. Oleh sebab selingan berteka tekok psl gambar zmn kanak2 semalam saya dijawab oleh beberapa orang pengomen paling top, so dgn bangganya saya mengepos entri nih semata-mata nak bagi jawapan kepada persoalan itu. Hikhik. Bunyi cam suspendo jek. Keh...keh...

Kepada kengkawanku a.k.a tukang komen paling setia:

e.l.i.s.s.m.i.e
umihaikal
mamalieyna
ladyBEErd
softouch[hanim]

Hmm...jawapannya ialah



Ee...inilah orangnya. Tak lain dan tak bukan...thu kan saper nih. Hehe.
Ayoooo...itu bukan mama adam haikal dan papa adam haikal. Itu salah sama sekali. Ekekekekek..xper xper...just suka suki.Huhuhu.
Labels:
Reactions: 
6 Responses
  1. umihaikal Says:

    uikss..ni ke org nyer..aiyoo..slah teka la plak..wuwuwuu...:p


  2. ladyBEErd Says:

    eiii yuwwww....
    i igtkan sape lar...
    u nie...x sngka lak peminat setia...
    huhuhu


  3. la mawi n ekin ker...he he he


  4. laa yer ker..huhuhuhu


  5. mamalieyna Says:

    heeheh..tak terpikir la ni jwpn nyer...apa da..muke diorang lak yg masuk blog adam haikal..marah sket adam haikal kt mama ni...hikhik..


  6. wah nampaknya semua kwn yg tersenarai telah memberi respon..syg korang semua..jgn marah yekkkkk...suka suki..ekceli i xminat dorang tuh...just suka suki...ehehheheheh