mek da ©™
Cian my hero,td mlm terjatuh daripada katil. hukhuk. sib baik xde kecederaan. wajib la sekali sorang bg budak2 jatuh katil. haikal fisrt time. biasanya aku xberani nk letak dia tdo kat katil sbb dia tdo lasak. xdok diam. mlm td dia tertdo kat katil. so aku tinggalkan kejap. kuar borak2 ngan encik suami. xsampai 5 minit tetiba bunyi cam buah nangka luruh kedebuk...! bunyi suara dia tp xkuat...lorr jatuh katil...mungkin dia terdengar bualan aku ngan encik suami...so dia nk join sama la kunun...tp xbunyi suara pun...jatuh lak sekali ngan bantal golek. xde la terhantuk kt mn2 pun. bila encik suami amik dokong, tetiba muka encik suami jd cam harimau memandangku. nk marah la konon.hahaha. tp aku buat2 la ayat sdp sikit. haikal xnangis pun. cuma terkejut jek. tu le. lasak sgt. hehe.
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. ladyBEErd Says:

    eiii..mama haikal nie...len kali jgn tgl lg tau...cian haikal..sib baik xde pape....


  2. huhuhu..aku dulu sekali jatuh terus bentang comforter kat tepi katil..serik serik :(


  3. mamalieyna Says:

    la ciannya abg hekal..nnti auntie marah mama ee..suke2 tinggaikan hekal ats katil sengsorang..!
    *haidar pun tido bwh ajer, lasak kemain skrg ni kalo tido..time tido pun leh tawaf 360darjah..huhu..sgt bhya tau tinggal2diorang ats katil ni..seb baik hekal tu hero!


  4. umihaikal Says:

    erk!! cian haikal...apola mama ni..tgl haikal corang2...hihih..
    *haikal kat umh tu kalo tido.kat bawah je..coz suka tawaf 1 tilam tu..