mek da ©™
terkilan sbb pasukan kelantan tewas di tangan negeri sembilan. hohoho. beberapa jam sebelum perlawanan berlangsung, encik suami siap g beli antena tv yg baru lagi semata-mata nk bagi tv klear. al maklum tv1 kat umah aku nih kureng sikit tahap kekelearannya. hehe. plak tuh pasang antena dlm hujan kena panjat2 lagi. begitu bersemangat nampaknya. tak leh g bukit jalil pun xper lah...kalah jua...haha. cik ladybeerd semangat ye anda. siap snap2 kat bukit jalil lg tuhh...bagus!!! ko ker yg baling mercun tuh haaa..erkkk...kerusi ko ker yg kena bakar tuh haaaaaa...sabo jek la...

ok mari kita snap gambar encik suami yg sedang kusyuk tengok bola kat tv. hmmm...dia tak tau aku amik gambar nih tau. jgn la dia bukak blog aku. tolong!!!! nati cek kena marah huhuhu...see..dia pakai baju merah putih. kahkahkah! haikal tgh landing kat depan tuh...ok la sambil tgk bola sambil dodoikan anak ye bang. ekekekeke...ops sila abaikan drumstick nya itu!


nih plak menu tengok bola yg di request oleh encik suami. teh tarik panas sama wedges goreng. ngap ngap sambil tengok bola.



haikal tdo lena semasa perlawanan berlangsung. kalah jugak akhirnya. tido macam haikal lagi bagus daaaaaaa....


zzzzzzzzzz....keciwa...keciwa...kalah jua...
Labels:
6 Responses
  1. MaMaSyAzA Says:

    tak sempat nak tgk bola mlm tu..dok sibuk berbual ngan akak ipar...gosiping


  2. mamalieyna Says:

    hehe..kak ina tgk gitu2 ajer..tp bila dh gol tersumbat, jd khusyuk lak tengok..hehe..tgk sowang jek + en arif sudah lena diulit mimpi! en suami turun mkn knduri kt blok..
    *hoh sape la gerangan yg ganaz ajak men api2 lak tu ek..huhu..


  3. kekekeke... me ngan hubby pon layan bola gak..kekeke walaupon terengganu x leh masuk final.. ahaks


  4. my hubby x leh tengok bola sebab me nak tengok citer lain..naseb laa :P


  5. ctlinda Says:

    ya la keciwa klate kalah tapi lagi keciwa aksi ganaz diaorg sebab telah memalukan org klate yg bsopan ini...


  6. ladyBEErd Says:

    mula2 msk ok lg...tp bile N9 dh score...stadium dh mcm medan perang wey...
    takut aku tgk mecun kiri kanan...
    abi cepat2 tarik aku kuar..
    col sume anak2 dia kuar...isau en.abi...ekekeke..
    tp pglmn besh la...tgk lautan merah...aku dh skt tekak neh...