mek da ©™
wahhhh...dah lama xberblog. amboi, baru 2-3 hari. huhu. ekceli xde citer menarik. citer biasa2jek. huhu. jgn mare...

ari minggu ritu buat nasi dagang lagih. encik suami yg kukus nasik, aku tukang buat gulai. kesimpulannya, sape yg reti buat nih sebenarnya. aku ke encik suami? masa mkn tuh siap gaduh2, aku ckp bergantung pada kuah gulai...kalo gulai xsdp, xsdp la rasa. encik suami cuba mempertahankan, ia bergantung pada nasi tuh...jadi ke tak...haha...ape2 jek la. yang penting kenyang dan puas hati. nih kali kedua percubaan membuat sendiri. kali pertama rujuk sini ye.


amik gambar nasi sepinggan jek. kahkah. entri dulu2 dh ade bgtau resepi / gambar masa tgh masak. ceh poyo. dihidangkan sekali ngan air kopi susu panas. huh tradisional betul. mkn pagi2 sdp wei. kehkeh.


poyo. nak tunjuk jgk la. layan anugerah skrin 2009 sambil ngap2 kepsi. haikal dh tito time tuh. leh goyang kaki sambil enjoy tgk tv. hehe.


pastu layan 3 CD nih. kehkeh. aku br sempat tgk. jgn ngata aku ye. lambat lorrr. gila best gak citer PAPADOM tuh. rasa cam nk ulang tayang. kelakar very slumber gitu. huhu.
Labels:
2 Responses
  1. yaa sokong en usband..bergntg pd nasik..ekeke..bley..?

    ho laa cite papadom tu best bangat! akak dh ulang tayang, 2x kali tengok..mmg best kan! brilliant tul idea!!


  2. uwaaaa..sedapnye nasi dagang!! raya hari tu x jumpe pon nasi dagang!!

    nak pinjam CD boleh!!! hahahahhaha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...