mek da ©™
semenjak dua menjak nih selera haikal telah bertukar kepada biskut nih. xmo lg mkn biskut baby yg segala bagai tuh. hehe. may be biskut nih nampak menarik sikit. ade gambo katun2. xpe la asalkan dia makan. bknnya ape, haikal skang susah sgt nk mkn. nasi 2-3 mulut jek. tuh pun kdg2 xnak langsung. susu jek kuat. kencing pun kuat. haha. kalo benda2 mengarut mcm ni mkn aje. aihh...pening pikir bila dia xnak makan nasi ni. pergh...




so biskut nih kena buat stok byk2 kat umah. amik ko..mkn biskut jek. hihi. jahat tol maknya.
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. iedaLUVsham Says:

    cam sedap weh :) nnt nak try g amanda lak :)


  2. mamalieyna Says:

    oo ada ee biskut nie, tak pasan lak..heheh..comel kan, ptt la hekal suka ye..nape takmo nasik lak, arif ni selera cam org beso, mkn nasi setappeware tu habis 2x makan...biskut lagi+ apa yg kita mkn dia nk merasa ajer..

    pepun kalo arif jumpa biskut ni, mesti suka gk cam abg hekal.. ^_^


  3. biskut pon biskut lah..janji dia nak makan... kalo x makan lagiiiiiii risau..


  4. ladyBEErd Says:

    aku ske bikut panda tue....
    ekekekekeke...
    sodap oooo