mek da ©™
esok sudah tahun baru. tp azam tahun lalu masih lagi tak tercapai. ade la satu dua yg dpt capai. byk yang tak capai. pergh...kena bukak buku baru. diari baru. tp blog masih lama ok. wajah blog pun kena diperbaharui. ceh poyo. mmg la. kan mek dh tukar wajah baru kat blog mek nih. tp presentation ttp sama jek. hehe.

ape mek merepek ni. ekceli nk bentangkan azam untuk tahun dpn ok. huh. kalah pembentangan bajet nih. nih la di antara azam mek utk tahun dpn weh. harap2 tercapai la. mek ni insan biasa jek. ckp jek lebih. buat nya idakk...aduhh...makin lama hidup nih makin mencabar. xpe la. mek kena harungi jgk. relax, take it easy. huhu.

di antara azam baru mek yg terlintas kat kepala hotak ni ialah:

♥ nak amik lesen lembu…jgn tak percaya…lom ade lesen kete tau. huhu…sadis…asyik tangguh jek nk amik lesen. blaja kete ngan encik suami jek. kahkah.

♥ nak mintak keje gomen byk2. xnak putus asa.

♥ harap agar mendapat keje yang lebih bagus dari yang bagus hehe

♥ nak naik gaji leh tak?

♥ besarkan haikal dulu, baru peknen bagi adik untuk haikal. kahkah. Poyo….

♥ nak berjimat cermat, xnak soping lebih2 dah. kena kumpul duit utk beli rumah. haha.

♥ nak kerja bagus2, xnak mengulor dah….heheheheheh

♥ nak bagi duit kat ma/abah tiap2 bulan secara tetap (skang sekali sekala jek..huhu)

♥ target dapat buat biskut raya sekurang-kurangnya 3 jenis pada hari raya 2010..ceh….dah lama xbuat wooo…zmn muda2 dulu ade la gentel2 kuih raya

♥ nak balik kampong pada hari hari raya haji..buat majlis aqiqah haikal, sambut birthday sekali…aqiqah belum buat lagi lorrr…

♥ nak kempiskan perut secara maksima..kahkah..skang nih perut ade muncit sikit sbb tak jaga makan. mkn ikut suka jek…perghhhhhhh..

♥ nak simpan duit. dlm sebulan wajib menyimpan walaupun kat bawah bantal pom. hehehheh…

♥ nak tambahkan kuantiti simpanan ke dalam ASB. dapat dividen byk oo ujung thn…ee

♥ nak beli laptop. aku lom ade lappy. sgt ketinggalan zmn…heh..

♥ nak buat sarapan pagi2…jgn tak thu, aku jarang sekali sediakan sarapan pagi2…kesian encik suami kan……(di hari bekerja ok)

♥ tingkatkan amal ibadah, sesungguhnya aku bukan insan sempurna..huhu..


ape motif letak gambo ini? haaa...saje nk bgtau baju raya pose aritu dah tak leh pakai. baru sekali melaram. koyak nati kalo masuk. kahkah. tinggal kenangan 2009. baju ini telah dikebas oleh adik. hehe. sekian, jumpa lagi di tahun hadapan ok. ( bunyi cam lambat lg tuhh...huhu )
Labels:
Reactions: 
5 Responses
  1. wahhh... azam yang sgt baik!!! semoga tahun 2010 nanti, semua azam dapat dilaksanakan..aminnnn


  2. mamalieyna Says:

    wah3x..berderet azam mek da ni..baguih2..kita mesti berazam!! k.ina list kt whiteboard kt umah je, boley gituw..?!.kt blog sogan..ekeke..

    moga azam berjalan lancar..amin!


  3. banyak nyer azam.kena serius, lepas azam tak leh gelak.hahaha.aku baca pun nak tergelak!

    nway,
    selamat tahun baru!
    semoga tahun 2010 lebih indah !


  4. ladyBEErd Says:

    slmt bertahun baru....
    smoga azam tu dpt dicapai
    insya allah
    amin


  5. ctlinda Says:

    selamat tahun baru 2010...smoga azam yg diimpikan tahun ni akan tcapai...insyaAllah..