mek da ©™
jawab tag dari nafira.

1. Bekas kekasih saya:
hehe. terlalu emo untuk diperkatakan. wuhahaha!

2. Saya sedang mendengar:
belum bukak radio lagi.hehe.jap jap.

3. Mungkin saya patut:
jual nasi lemak utk menambahkan pendapatan. xpun kek coklat. perghhh...tipu jek.

4. Saya suka:
jalan-jalan, makan-makan, soping-soping...rasanya semua org akan jawab mcm ini bukan?

5. Sahabat-sahabat baik saya:
ramai sgt le...huhu...masa sekolah tadika-nurul afira, masa sekolah rendah-fadira, masa sekolah menengah-fadira jgk, masa U- wati, masa keje-kak ida bla..bla..ekceli ramai sgt mls nk tulis semua..hoho..

6. Saya tak faham:
mcm mn nk baiki enjin kapal terbang..kahkahkah!

7. Saya kehilangan:
satu benda yg xpatut dilepaskan. menyesal. sob sob.

8. Ramai yg berkata:
mek nampak muda dari umurnya..ceh......perasan tol!

9. Makna nama saya:
shahida - yang maha menyaksi ; saksi

10. Cinta itu adalah:
terlalu universal......buang masa bercinta. ceh.

11. Di satu tempat seseorang sedang:
korek taik idung!!!! gila.

12. Saya akan cuba:
jd isteri terbaik untuk encik somi...skang xbaek ke???

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
kekal abadi.......

14. Telefon bimbit saya:
telepon zmn kuno...jgn tak percaya...dh dkt 5 thn pakai, encik somi yg kasi..tp masa beli tuh yg baru2 lg..rege dlm 800++ time tuh..skang nih bg free pun korang konpom xnak..hehe

15. Bila saya terjaga dari tidur:
terus bukak peti, cari air sejuk untuk disedut...kehkeh...

16. Saya paling meluat bila:
ade org ckp-ckp belakang. bajet bagus kunun. porahhh...

17. Pesta/parti adalah:
tempat berpoya-poya sambil makan-makan membuncitkan perut...poyo jek jawapan

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
bg mek, kucing jek comel. hohooo

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
sebelum tibanya umur 25 thn. skang sudah tua.

20. Hari ini:
duduk umah jek. xnak g mn2. kemas umah, lipat kain yg bertimbun.

21. Malam ini saya akan:
masak asam pedas ikan patin, pastu nak kasi kat jiran sebelah (bdk2 bujang)..hehe

22. Esok pula saya akan:
lom plan lg, rasanya dok umah jek kot. hehe.

23. Saya betul2 inginkan:
sama mcm nafira. mek inginkan lappy + berukbeng

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
mata sembab...bangun lambat. perghhh.....

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
tempat mek tenangkan pikiran. kalo tgh sakit kepala mesti akan ilang sakit tuhh...

26. Makanan barat atau jepun:
barat ok, jepun xberapa suka dan xsuka langsung. sorry....

27. Bilik yang terang atau gelap:
gelap. lena tdo. kehkeh.

28. Makanan segera adalah:
makanan yg sentiasa buat mek terliur/mengidam sampai xleh dok diam. lps dapat jek...kdg2 akan rasa menyesal sbb xkenyang sgt/buang duit. baik mkn nasi jek kdg2 tuh. hehe

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
cepat la emailkan gambar tu..(pd kwn opis)

30. Siapa yang anda mahu tag:
mamalieyna jek sbb dia tukang komen paling top pada tahun ini. sila beri tepukan gemuruh.
Labels:
2 Responses
  1. waahhhh.. dh bayar hutang dh eh... jgn lupa hantar ai sikit masak asam pedas k!..heheheheehhe


  2. walaweei nyesal jd pengomen plg ngetop! tak pasai2 kena tag laeii..adus.. tmbh utangku! ^_^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...