mek da ©™
jawab tag dari nafira.

1. Bekas kekasih saya:
hehe. terlalu emo untuk diperkatakan. wuhahaha!

2. Saya sedang mendengar:
belum bukak radio lagi.hehe.jap jap.

3. Mungkin saya patut:
jual nasi lemak utk menambahkan pendapatan. xpun kek coklat. perghhh...tipu jek.

4. Saya suka:
jalan-jalan, makan-makan, soping-soping...rasanya semua org akan jawab mcm ini bukan?

5. Sahabat-sahabat baik saya:
ramai sgt le...huhu...masa sekolah tadika-nurul afira, masa sekolah rendah-fadira, masa sekolah menengah-fadira jgk, masa U- wati, masa keje-kak ida bla..bla..ekceli ramai sgt mls nk tulis semua..hoho..

6. Saya tak faham:
mcm mn nk baiki enjin kapal terbang..kahkahkah!

7. Saya kehilangan:
satu benda yg xpatut dilepaskan. menyesal. sob sob.

8. Ramai yg berkata:
mek nampak muda dari umurnya..ceh......perasan tol!

9. Makna nama saya:
shahida - yang maha menyaksi ; saksi

10. Cinta itu adalah:
terlalu universal......buang masa bercinta. ceh.

11. Di satu tempat seseorang sedang:
korek taik idung!!!! gila.

12. Saya akan cuba:
jd isteri terbaik untuk encik somi...skang xbaek ke???

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
kekal abadi.......

14. Telefon bimbit saya:
telepon zmn kuno...jgn tak percaya...dh dkt 5 thn pakai, encik somi yg kasi..tp masa beli tuh yg baru2 lg..rege dlm 800++ time tuh..skang nih bg free pun korang konpom xnak..hehe

15. Bila saya terjaga dari tidur:
terus bukak peti, cari air sejuk untuk disedut...kehkeh...

16. Saya paling meluat bila:
ade org ckp-ckp belakang. bajet bagus kunun. porahhh...

17. Pesta/parti adalah:
tempat berpoya-poya sambil makan-makan membuncitkan perut...poyo jek jawapan

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
bg mek, kucing jek comel. hohooo

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
sebelum tibanya umur 25 thn. skang sudah tua.

20. Hari ini:
duduk umah jek. xnak g mn2. kemas umah, lipat kain yg bertimbun.

21. Malam ini saya akan:
masak asam pedas ikan patin, pastu nak kasi kat jiran sebelah (bdk2 bujang)..hehe

22. Esok pula saya akan:
lom plan lg, rasanya dok umah jek kot. hehe.

23. Saya betul2 inginkan:
sama mcm nafira. mek inginkan lappy + berukbeng

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
mata sembab...bangun lambat. perghhh.....

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
tempat mek tenangkan pikiran. kalo tgh sakit kepala mesti akan ilang sakit tuhh...

26. Makanan barat atau jepun:
barat ok, jepun xberapa suka dan xsuka langsung. sorry....

27. Bilik yang terang atau gelap:
gelap. lena tdo. kehkeh.

28. Makanan segera adalah:
makanan yg sentiasa buat mek terliur/mengidam sampai xleh dok diam. lps dapat jek...kdg2 akan rasa menyesal sbb xkenyang sgt/buang duit. baik mkn nasi jek kdg2 tuh. hehe

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
cepat la emailkan gambar tu..(pd kwn opis)

30. Siapa yang anda mahu tag:
mamalieyna jek sbb dia tukang komen paling top pada tahun ini. sila beri tepukan gemuruh.
Labels:
Reactions: 
2 Responses
  1. waahhhh.. dh bayar hutang dh eh... jgn lupa hantar ai sikit masak asam pedas k!..heheheheehhe


  2. mamalieyna Says:

    walaweei nyesal jd pengomen plg ngetop! tak pasai2 kena tag laeii..adus.. tmbh utangku! ^_^