mek da ©™


sesekali bercerita pasal haikal yang sangat suka mengemas. tengok ape dia buat ok.

mak ai...abis dia kosongkan almari kasut mek. geram sangat2 nih. xpe, time tuh mek penat sangat. so, lantak dia nak main ke hape. buat la ape dia suka. mek diam jek. bagi muka sekali sekala. abis satu umah dia sepahkan kasut.


dah kosong.


selepas puas dia sepahkan kat dalam umah, kat luar pintu pun rupa-rupanya ade jgk. abis dia longgokkan. suka hati ko la nak...adeh. dgn kunci-kunci umah dia buang kat luar. xpe, teruskan usaha haikal ok. haha.
Labels:
7 Responses
  1. kekekekeke.. abes sume kasut di selongkarnye.. clear rak kasut mama dia hah!!! belasah jek lah nak oiii.. sementara mama haikal bagi can nih...heehehehe


  2. ..nOj.. Says:

    hehehe kelakar betul la. pastu org ambik gambar mula la wat wat muka toye je. masa main tu mesti dia gelak2 je kan.


  3. purple_lav Says:

    oo haikal nakal eh?meh macik babap tgn tu..


  4. mamalieyna Says:

    mek da ni..men tukao2 template saje..hehe...try n arror eh! mana 1 lawa ^_^!..

    waa abg heKal..kosong lemari kasut dibuatnya..haha..nnti adik arif ngikut ler ni..hukhuk..skrg pun mcm ada menunjukkan potensi yg sama ja..hukhuk..


  5. MAMASYAZA Says:

    sabar jelah ida oiii...bebudak kecik mmg camtu...akak ni lagilah...anak dah besar pun sakit kepala dibuatnye..pandai sepahkan mainan tp tak pandai nak simpan..itu yg kengkdg akak geram...kejap jumpa sebijik keta kat bilik tdo, kejap kat dapo, kat dlm singki bilik air pun ada...sakit jiwa dibuatnya...nak aje ku telan bulat2 budak ber3 tu...


  6. ladyBEErd Says:

    huk aloh lar....x abis lg ko berkabung....putisssss jek layout neh....


  7. mummymaria Says:

    hai...anak kita sebaya...mmg time ni derang expert bab punggah memunggah barang nih...hehehe...