mek da ©™

mak ai... terlambat menguarkan entri aksi haikal 14 bulan padahal umurnya hari ni genap 15 bulan. huhu. dah setahun 3 bulan haikal nih. dah besar pun anak mama nih. bila makin besar nih, mcm2 la ragamnya. bertambah-tambah. ngada2 pun ade. makin kuat majuk. makin manja. sib baik lom ade adik agi. kalo tak makin jadi tarzan la suara mek nih. hahaha. apepun, mama sgt happy ngan telatah haikal ye nak...hihi

alhamdulillah...seperti kanak-kanak lain, haikal pun dah pandai mcm2. biasa la bdk baru belajar itu ini. teruja la kite tgk ye idak. tambah2 anak baru sorang nih. makan pun makin berselera. mujur le...susu pun makin kuat. tiap malam wajib mek kena bangun bancuhkan susu. biasa dlm kol 12.00 mlm pastu kol 3.30 pagi. then, kol 6 nati dia mintak susu lg. masa balik kampung hari tuh, mak mek mintak suh tinggalkan haikal kat kampung. oh no no no. heheheheheheheh. nati ade yg melalak pas balik keje nati. bukak pintu tgk anak xde depan mata. teringat lak masa haikal kecik dulu. terpaksa mek tinggalkan kat kg sampai umur dia nak masuk 4 bulan. balik jek dari pat keje, nangis dan nangis. sebelum tdo nangis. aduh...pening kepala encik suami melihatnya. time tu lom jumpa pengasuh haikal. huhu.
Labels:
4 Responses
  1. huhu...besa doh anak bujang~


  2. mamalieyna Says:

    mek da kije ke ari ni?..kite cuti! ^_^..

    dah bes0 abg heKal eh..makin fenat la mamanya ni..macam2 peel ada..hehe..

    wooo, pernah tingglkan hekal kt kg ke?..weee kalo akak pun mau kt tmpt kije pun leh nangis..huhu..tak sanggup..!!


  3. mysara Says:

    comelnyer...
    tak lama g mcm2 la kepandaian dye....huhu


  4. ladyBEErd Says:

    perghh...abg haikal makin enchem neh....leh ngorat neh....huhuhu