mek da ©™
hehe, xde ape. saje membebel pagi-pagi buta. huhu.


disebabkan ini adalah selipar pertama haikal, so nak tayang cikit lar. selipar murah jek maaa...hmmm sesuai utk main2 kat depan umah. hakhak. asyik pakai kasut aje xbest le kan. tapi...ape yang bujang nih lagi suka ialah ni haaa...


nih la org kata bagi betis nak peha, aik betul ke...sebuk nak pakai kasut buruk mek aje...adeh. huh!
Labels:
6 Responses
  1. Siti Says:

    Mek Da, comei sungguh selipar tu. Siti ni plan nak belikan gak tuk anak2..takde masa jer lagi.


  2. haikal..salah kasut tuhhh~~~


  3. mamalieyna Says:

    hahaha..haikal kenankan kasut mama gak eh! :P


  4. hahahaha... cam ner leh minat kasut mama nih haikal!! hahahaha


  5. MAMASYAZA Says:

    memang camtulah..anak2 akak pun tambah2 yg pompuan tu, suka sgt melaram ngan kasut akak, sedangkan kasut/selipar dia lagik cantik dari akak punye...geram kengkdg dibuatnye..


  6. ladyBEErd Says:

    uikss..bek2...jgn amalkan pkai kasut mama taw haikal...
    tkt lain lak jadinyer...
    ahaksss