mek da ©™
ekceli xde modal nak citer arini, tapi tangan nih gatal nk buat entri. so gambar2 terpaksa la digoogle. kredit to diorang k. pinjam gambar utk hiasan jap. hak hak.

mcm korang jgk la...kalo ke pasar malam mesti nak beli mengarut2 punya. sah sah tak nak makan nasi. rambang mata dibuatnya. leh lak mencekik mcm-mcm. dah lama jgk mek tak ke pasar malam sbbnya kalo pergi cam xde menu lain jek. asyik2 yg tuh jek. tapi bila pegi reti plak nak beli mengarut2 nih. dua hari lepas mek ke pasar malam taman suria. tekak dh rasa xnak mkn nasi. so beli la makanan2 seperti dalam gambar nih.


ais kacang



laksa penang


kebab ayam utk encik suami, kebab daging untuk mek


ayam goreng mcm kat umah xleh goreng

biasa beli nih jgk, tapi hari tuh tak beli plak sbb rasa menu kat atas tuh dah cukup.
- popiah basah
- keropok lekor
- apam balik
- laksam
- nasi dagang
- nasi kerabu
- penderam ( tul tak eja, mek reti mkn jek ) cam rojak gitu. hikhik


gambar adelah digoogle. terima kasih.
Labels:
11 Responses
  1. Mama_Aqish Says:

    saje je tau mek da ni kasi perut i berkeroncong lagu rock tau...terliur tengok ABC tu...dap2 nyer kalo aqish dapat tu....ape pun citer ada gak orang nak datang komen ni...janji blog kiter update kan...leh makcik jadi kayo...iklan berjuta2


  2. shahida® Says:

    mama aqish..hmmmmmm..nuffnang ai dh tdo laaaa..uwaaa


  3. syoknya makan popiah basah.petang ni nak carik kat pasar mlm la :)


  4. Siti Says:

    ais kacang tu nampak menyelerakan betul la...huhu..nak ckit..


  5. huhuhu..sedapnye!!! nanti nak beli karipap lah kat pasar malam...


  6. Tanpa Nama Says:

    elis, aku xsuka sgt popiah..mista suami yg suka ee-mek


  7. Tanpa Nama Says:

    elis, aku xsuka sgt popiah basah-mek


  8. Tanpa Nama Says:

    siti, tuh gambar yg digoogle..ee


  9. Tanpa Nama Says:

    nafira, ko mmg hantu karipap la..-mek da


  10. Tanpa Nama Says:

    lapar la pulaksss..ahaks-mek da


  11. ladyBEErd Says:

    tu la kan...klu pegi psr mlm, msti kiri kanan penuh ngn plastik...mcm2 beli tp yg mkn sket jek...pas 2, buang.....
    tp, dh lame x pegi psr malam....rindu pulak kt b0nt0t ayam yg rangup tue...