mek da ©™
mek dpt award nih dr blog puterihannan. maceh byk2 sbb ingat jgk kat mek da ni. hihi. soklan2 tag mcm pernah jwb jek dulu. kena jwb lg ke? uwaaaa..tp disebabkan kwn, xbaik kalo hampakan harapanmu hihi.



1. Copy award kat blog
kopi dh pun, tgk gambo kt ats tu

2. Buat ucapan kepada pemberi award dengan penuh perasaan sekali tau
oh oh mek da sungguh terharu dgn anugerah ini. haha.

3. Apa yang bermain di fikiran korang sekarang ni?
teruja dgn kejutan yg dibuat oleh encik suami. kihkih.

4. Apa nama samaran korang
my name is mek da. boleh gitu?

5. Berikan 3 orang yang korang sayang
ma, abah, encik suami

6. Panggilan untuk si dia
abe..oh abe..kahkahhhhhh

7. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
kamera yg paling canggih di dunia. haha

8. Blog yang korang suka visit
byk. xterkata. huhu

9. Tag award kepada 15 orang yang korang nak tag
ladybeerd. dh lama tak tag dia. lgpun ko dh lama xupdate blog kan. haha. lg 14 org mek tgh pikir sape. boleh tak?
Labels:
0 Responses