mek da ©™
skang nih kalo pegi mn2 soping komplek mesti byk buat cabaran bola sana, bola sini. maklum la musim bola dah nak tiba. mkn bola, tdo bola. hakhak. beli susu pun dapat jersi. drypers pun ade kasi jersi. susu mamil gold ade kasi sweater cantik gak kan. hmm...

nih plak aksi haikal kat carrefour minggu lalu lps blk dari zoo. singgah sini jap. mmg xleh nampak bola anak bujang mek nih. kat situ ade buat cabaran sepak2 bola hingga masuk gol. ape lagi haikal sebuk nk kejar bola tu... geli hati promoter shampoo tu. hikhik.....sepak jgn xsepak. bola tuh dia nk amik xnak kasi promoter tuh. nk bw lari, ingat dia punya la tuuu...hehehhehehe...






sape yg rajin sepak2 bola dpt la hadiah. :)
Labels:
2 Responses
  1. MAMASYAZA Says:

    anak akak sikecik tu kalo bab sepak bola..faveret dia la...kat umah pun dia sepak, penah sekali lampu gantung hiasan pun pecah gara2 dia


  2. rieda96 Says:

    kenapa haikal tak tendang bola tuhhh.. kenapa pegang jer sayang..!!