mek da ©™

hehe. kek nih xsdp langsung. xabis mkn pun. saje jek beli. rm 3.80 aje. beli pun sbb nak bg haikal suka tgk kete kiut kaler kuning kat atas tuh. mesti dia suka tgk...kalo blk kje..skang ade jek dia mintak..dia thu kite akan bw blk makanan. ceh. cian anak mama. lapar eh. huhu. janji dia happy bila nampak benda2 cam tu. huhu.


skang dia begitu happy bila nampak lori atau bas. so beli la satu lori besar made in pasar mlm. bkn pe, konfem dia rosakkan. so, xyah beli mahal2 sgt. rugi. haha. jahat punya mama. kalo g jln je, nmpak lori atau bas mesti sebut 'bus bus'..suka eh..yg tak tahan bila lori sampah dtg angkut sampah kat luar umah takut plak...terkejar-kejar cari mek...kehkeh...


apesal gambar gelap. sori haikal parking lori ni dlm trowong...hehe.
Labels: ,
Reactions: 
4 Responses
  1. wah haikal dah pandai order cam aqish gak...nak itu nak ini tapi bukan nak makan pun buat main jerk


  2. mamalieyna Says:

    hahaha..baik punya parking lori abg hekal..dlm terowong tuuu... ^_^

    *adik ayep lum pandai meminta, tp kalo g pasar mlm..mmg nmpak saje..tmpt menan tu, mama yg kejam, takmo belikan..haha..


  3. Fieza79 Says:

    la..ingatkan mmg keter tu jatoh atas kek..upe nyer mmg gitu kek nyer...

    menan2 ni bt penin..tiap ari lau kuar jer mesti nk beli gak..tp kdg2jd kejam gak takmo belikan...


  4. MAMASYAZA Says:

    sikecik akak pun memang ada koleksi menan keta kecik2, penuh satu bakul, menan lama yg abang punye, maleh nak beli yg baru utk dia, pasal tau sgt, kejap aje dah rosak