mek da ©™
nak kata muka mek ni xde jerawat langsung tipu la. mmg ade sebijik atas dahi. lgpun mek nih jenis xmenjaga sgt. pakai pun brand set shahirah uwaaaa. murah gitu. haha. jimat beb.

al kesah nk citer, smlm pegi la salah satu soping komplek yg dkt2 opis mek ni. niat nk beli pencuci muka dan pelembab shahirah. dah nak abis kan. biasa la sambil2 tuh tilik2 dulu brand lain. pastu dlm otak tetiba pikir nk tukar ke tak nak tukar ke tak. mcm tuh la setiap kali beli brg. huhu. tut2 ade sorang promoter, sebuk suh tgk produk dia. sebuk nk promote. tuh yg mek jd xde mood tiap kali nk beli brg. time ade promoter kalo boleh nk lari jauh2. mek buat tak tahu. ckp kat dia, sy guna produk shahirah, saje jek ni tgk2 lain punya. dia lak sebuk dok berdiri tepi mek. rimas tol la. bila dia blah, mek terus tangkap shahirah tuh. tetiba terserempak lak ngan dia. sempat lagi dia ckp'ade jerawat pun pakai tu....' hoi...kurang asem mulut ko...marah ni marah ni. huhu. mcm la muka kite nih ade jerawat berbatu2 cam tembok batu..yg ko nmpak parut itam kat dahi tu eh? ko sebenarnya xpuas hati kan sbb aku xlayan ko td kan kan? kannnnnnn...tak laku brg ko kan? huhu. tut2 ckp muka kite gitu la gini la. marah wooo..

pastu ade sorang lg pekerja dia kat bahagian baju bdk. mek pegi la belek2 baju t shirt ingat nk belikan utk haikal. mmg xplan pun sbbnya ahad aritu dh belikan baju pooh kat haikal. saje jek tangan kita kan gatal bila tgk baju bdk ni. plan xnak beli tp mesti g belek2 jgk. tgh2 belek tu...tetiba sorang pekerja ni jeling2 kat mek...dia marah ke mek tgk2 baju tu? ape dia ingat mek nak curi ke? terus xjd nk beli. xpe la, sbb dh mmg xplan kan. xbeli pun xpe sbb weekend aritu dh belikan. ntah la, lps tgk mata pompuan tuh mcm tu..terus xde mood. mek nih bkn boleh org buat2 muka cam tu. bila pikir2, mesti dia penat tuh.........sbb kena lipat baju byk sgt. tuh td kalo mek selerakkan byk2 konfem pengsan dia lipat baju2 tuh...huhu...dah mmg kerja ko kan?

saje luah perasaan. dia baca ke?



gambar terlatest mek
Labels:
Reactions: 
9 Responses
  1. hu..hu...macam2 kes plak ek


  2. mamalieyna Says:

    hoh..kejam tul la promoter tu, sesedap ras he kutuk muka kita ye..haish..kena g skolah balik dia tu, camna nak jaga ati pelanggan..ish2x..

    *eeii kalo akak pun pantang gak, bab2 buat muka ni, terus ilang mood kan..hukhuk..takpe aa, save duit tang tu..hehe..


  3. Fieza79 Says:

    mmg geram woo owg cm tu...pe dia ingat dia bagus sgt la tuhh...
    sabo2...tp lau piza pon tokleh sabo cm tu nyer gaya..eheh ~


  4. geram kan..kalao farah tany die balik..muke ko xpernah naik serawat sebijik pon ke pakai jenama tuh? entah2 die pon xpakai promot je lebih


  5. x suka jugak kalo promoter menyempit time kita pilih2 barang~ x de priversi lansung!!


  6. Noreen Says:

    jahatnyer mulut x reti nk jg ati org...sbo yea mek...
    xsuka kalo nk beli sesuatu de yg ikot je vontot kita jd rimassss


  7. myle@my Says:

    kalo ai kan..buat2 jek mcm nak beli...bia diye da kua kan resit segala...pastu kite xyah g bayar kat kaunter...hahahaa

    pastu g kat tempat baju tu...selerakkan seselerak yg mungkin...pastu teruss blahhh
    wakakaka!!!
    (ai penah ade pengalaman buat jahat camtu) ;P
    *mural of da stury...jgn pomot lebey2....kehkehkeh!!!


  8. da.. kalu dia ghoyak gitu ko kak t.. tahula kak t nok jawak gapo.. kurey aja punyo oghe... kak t pakai set safi rania je da... murah gaks.. hehe...yg penting halalkan da?


  9. hajarus Says:

    macam2kan peel promoter ni.. ade yang ok tu ok la... ade yang cam situation cam ni sakit ati gakkan kak...