mek da ©™
korang jangan muntah ye. buat masa skang ni blog mek akan dipenuhi dgn gambo2 raya yang tak abis2 jek. hikhik. macam biasa harus diabadikan dalam belog ini okih. huhu.



mek da dan ma nya di hari raya


mek da dan mak mentuanya di hari raya
Reactions: 
4 Responses
  1. mamalieyna Says:

    alaa jeles ni kak eina dokdan bergambo ngan mak or MIL..wuwu...pic tuk kenangan..!


  2. Fieza79 Says:

    k.fieza pon tk sempat nk begamba dgn mak mentua...

    tepek je la mek da tk da nya org nk jemu dn muak...suka nk tgk gamba2 raya ni...setahun sekali..!


  3. ..nOj.. Says:

    eh. mcm sama je ma ngan mak mentua mek ni. sepesen je muka. hehe


  4. mekda ko cam bdk pas spm lah, hehehhe