mek da ©™
atas permintaan, mek da tayangkan gambar bogel haikal di hari raya. hehehe. xde la.. haikal skang susah nak bergambo koo.. nih semua gambo curi je. pastu dgn tak berbaju. rimas di hari raya. kuat sgt beraya. kuar masuk umah orang, dia lebih senang main2 kat luar. kalo jumpa geng, leh la dok lama sikit umah orang. tapi sib baik umah sedara jek semua.

kat umah nenek, dah petang pun.. baju melayu ntah ke mana daaaa..pakai pampers jekk hehe

haihhhhhh..dia tunduk plakkk... haikal haikal.. dgn shamira, dulu shamira nih mak jaga.. dah besar pun


masa benti makan sahur kat kemaman..oh nih bukan gambo raya, gambo puasa hehe

tengok, kazen nak posing ngan dia pun dia xmooo..huhu..tak pakai baju lagi...nih dah malam


dia kacau org lain nk berposing maut lakk..haaaaaa...susu tuuu..jgn dicurahhh..tuh la hobi diaaa..

ehh ade lak dia terselit kat ramai2 tuuu..
kesimpulannya, xde gambo cun. huhu







Labels:
Reactions: 
6 Responses
  1. ..nOj.. Says:

    budak2 kalo panas mmg rimas. asek nk meragam je. lebih baik la tanggalkan je baju2 diorg. hehe


  2. mamalieyna Says:

    Alaaahaaiii..leh jd model candid jerlah..model posing baeeek punya tak dapek la ni abg hekal ni..


  3. Zaidah Says:

    klu tak silap raya kedua tu cuaca panas...anak2 zai memang tak pakai baju...merengek .... tak apelah diorang nak bukak baju daripada meragam aje...comel jugak


  4. Fieza79 Says:

    candid je la suma gamba ni...bdk2 mana tahan pakai baju raya 1 ari kat umah...


  5. haikal oh haikal!!

    dia tengah membesar.. gambar separuh bogelnya mmg terbaek!! hehe..


  6. sardine tu kak t blend cili kering, bwg merah, bwg putih, bwg besar dan ditumis bersama serai yg diketuk.. sebelum tu kak t goreng dulu sardin tu.. goreng sekejap je.. lepas bahan tumis dah garing.. letak sardin, asam keping, bwg besar yg dihiris, garam, gula, aji.. siap!!