mek da ©™
sabtu aritu haikal nanges kuat sangat tak benti2 sbb mengikut papa dia nak g kje. uwaaaaaa... tak keruan mek di buatnya. memang skang makin manja la plak. kecik dulu xde la nak mengikut sangat. skang nak g mandi pun nak ikut bontot.


bila jiran sebelah umah tegur haikal nape nangis kuat sangat...dia terus pukul mek sbb malu dan mogok hentak2 kaki. xpuas hati sbb papa tak bawa dia sama. jenuh mek nak memujuk. papa g work la sayang... kalo papa balik lambat...setiap 15 minit mesti tanya...ama, apa ane?(mama, papa mana?)


emmm...jadi kalo xde pilihan mek taburkan semua mainan dia...bagi dia senyap. huhu. tak main sgt pun. dia jahanamkan ade laa...hikhik... mainan tuh semua mek simpan dlm bakul letak bawah katil. xbagi dia main sgt sbb dia suka sepahkan satu umah...sampai mainan2 tu berterabur ke merata tempat especially bawah sofa. bila papa dia vakum sofa..ade la makhluk yg kena bebel...huhu.
Labels:
Reactions: 
5 Responses
  1. appa...ammma... adus..haikal.. haikal.. yg semakin membesar! tak guling guling ker? hikhik


  2. mamalieyna Says:

    ..OOO,...bila papa vakum ye..hehe..jelas skali kerja vakum2 si papa yg buat! ngee... =P

    samalah akak pun!

    alahaii dah pandai tunjuk perasaan ye dia! takpa lah mek da janji dia senyap, umah bersepah un redha jer..ngee..


  3. mrs.spicy Says:

    heee..dah besar dah makin pandai nak menagih kasih sayang. hehe..sabor yer mek da=P


  4. huhuhuuhu.. haikal, untie nak join sama bley....


  5. MAMASYAZA Says:

    sama la sikecik akak, selalu saja sepahkan mainan, tp kalo tak buat camtu, akak tak leh nak settlekan keja, dia tdo nanti, akak kemas semua, tp kengkadang tu rasa gerammmm sgttttttt