mek da ©™
petang2 mcm nih la dia... nak merayap sekeliling umah. xcukup sekeliling umah.. kat luar pagar umah pun dia kuar. mana nak melekat dlm umah... budak2 mcm nih lah kan... kite nih time balik kje nak terus masuk umah, penat dan byk kje nak buat. dan yg penting nak melayan drama chinta tuh. hehehe.
tapi sebelum tuh, kena ikut kehendak dia dulu pusing2 kat laman umah. aduh..

kalo paksa masuk umah, mulalah melalak..

lepak kat luar pagar..tunggu papa balik lah konon...

alasan dia nak tunggu BAI.. bai tuh yg jual roti naik motor petang2 tuhhh...hehe...pantang bunyi motor bai...mesti cakap jap jap. haikal haikal........
Labels:
4 Responses
  1. mamalieyna Says:

    syok la abg haikal ada laman luas, sampai umah awal..arif ni..sampai umah dh mlm skrg ni..huhu..kul 7pm..kdg tak sempt auntie eina nak layan citer chinta tu..hehe.. =P


  2. Fieza79 Says:

    luas la laman mek da...leh pijak tanah...hehee

    kfieza laman dipenuhi semen belaka...balek kije terus masok umah mls nak bersiar di laman dh..heheee sure la melalak kalo kena kurung si haikal tu...


  3. MAMASYAZA Says:

    sama la anak2 akak, balik umah pegang basikal, meronda sakan, letih akak dok menunggu kat luar


  4. **sHiKinn** Says:

    sama mcm sy punya haikal..kalo ptg wajib bukan sunat lg..main depan rumah.tp skrg kt klntan ptg2 hujan.jarang sgt dpt turun..eh luas juga dpn halaman umah awak yer..ehee.ooh best ek chinta..ada juga tgk tp tgk gitu2 jer ler..