mek da ©™
haa... sape kata dengan berjln2 ke blog org xde faedah. hehe. (ayat bangga bebbbb) :P


lebih kurang beberapa minggu yg lalu mek telah berkunjung ke blog ayu. org kelantan gak mek nih. hehehehe. then, mek follow blog dia. tut2 esknya kalo xsilap dia buzz kat shoutmix yg mek menang hadiah follower ke 50. eh xsangka lak... mek xthu pun.. main follow je. huhu. rupanya sebelum nih ayu ade kuarkan entri yg dia nak cari follower ke 50 utk blog dia. sebelum tuh mek lom jejak lg blog dia... xthu pun psl entri tuu.. hikhik... kesahnya...



maka dengan baik hatinya ayu menghadiahkan cenderahati utk mek. thank you ayu. dah sampai pun.....



gambo tak clear... nak cepat... sbb masa nak snap tu haikal tgh melompat-lompat nanges nak rebut bungkusan nih dari mek. dia sebuk nak bukak katakan. biasa la budak-budak.. (mak budak ape kurangnya... hehe)


maceh ayu... sila la follow ayu ye kwn2...(yg mn lom follow lerrr)... promote sikit ngeh3 :P
Labels:
7 Responses
  1. ade faedahnya leh tambah ramai geng blogger kan...tahniah k...cayok2


  2. zurazari Says:

    tuah saper tak menyangka kan? congrates=))


  3. ..nOj.. Says:

    bagusnye. tetiba je dpt adiah kan. hehehe. tp mmg bagus blogwalking ni, menambahkan kenalan


  4. Fieza79 Says:

    bertuah tu blogwalking je terus dpt adiah...


  5. salam mek da~
    wawawa..dah buat n3 pasal adiah 2..
    tq jugak ye sbb tlg promote blog ai jugak..haha..
    balik kelate roger2 la..mana tau ada rezeki leh jupo..hehe..


  6. Tanpa Nama Says:

    hehehe..ada pekdah gak kan BW..

    tahniah!

    ~ kak eina


  7. mrs.spicy Says:

    huhuhu..tak pernah lucky macam ni tau. huhuhu