mek da ©™
tanpa alasan yang kukuh, bkn senang nak kuar ronggeng ngan kawan-kawan bujang. hehehe. sabtu aritu mek kuar ngan kwn opis, zura pi jusco. alasan diberi kpd encik suami ialah... nak beli present member opis yg satu lagi nak kawin bln ni. hikhik. ok set! kami kuar dlm kol 1 lebih blk umah kol 5. haha. lama lah jgk. huhu. thanks to encik suami sbb jaga my hero haikal.



menunggu hadiah dibungkus oleh cik customer services. kami beli set periuk..harap2 ani akan rajin memasak dgn periuk itu. oh kami share okih. huhu ~


tak sah kalo tak tayang muka poyo kan kan kan...


my pren, zura cepet...


setelah penat berjalan-jalan cari hadiah, (tipu jek sebenarnya beli hadiah jap je..pusing tgk benda lain lg lama..huhu)..kami pun menyinggah kat restoran rasamas utk mencari sesuap nasi. perot dh bunyi woii...mek pilih air 100 plus utk mengembalikan tenaga haha. siot jekk. :P


nasi tak abis, ayam jek abis .. huhu..



tetiba berangan jap... lalala~

ahad lak kuar ngan en suami p tesco and carrefour. singgah mekdi tapau utk lunch. sekiannnnn :P
Labels: , ,
Reactions: 
5 Responses
  1. ..nOj.. Says:

    sedapnye rasamas. last mkn masa bulan pose aritu. tp mkn tak kenyang sbb lambattttttttttt sgt nasik nk sampai


  2. Fieza79 Says:

    rasamas mmg sedap kan...

    owhh kuar beronggeng ye...kasik alasan ye...hehe

    comel lote la mek da dgn si kwn tu...pstt tkda yg ngorat2 korang ke..?


  3. mrs.spicy Says:

    sekali sekala beronggeng ape salah nye=p


  4. norihan Says:

    amboi...macam anak dare lak mek ni...ingat anak ye..hehe...


  5. mamalieyna Says:

    MMG CAM ANAK DARA JE HAA...LEH NGURAT..?..NGEE... =P