mek da ©™


ade la satu kali tu ramai sgt encik jepun dan puan jepun ke korea ape ntah mai miting2 kat opis mek. dorang bw byk gula2 dan makanan2 ringan lain then bagi kat kami. kami amik jek le tapi xberani nak mkn sbb xde cop halal. haha. dah sah2 mmg la xde halal tuh pun nk cite. huhu. ehek3. ops yg dlm botol tu shampoo, conditioner n lotion. pastu puding buah tu mek amik then campakkan jek dlm encik tong hihi. sticky biskut tuh pun sama.



byk lagi berkotak2..abis la rosak gigi ko puan jepun, miting sambil kunyah gula byk noo... huhu
Labels: ,
Reactions: 
2 Responses
  1. Fieza79 Says:

    sayang kann..tp nk wt cmna lum tentu halal...


  2. MAMASYAZA Says:

    tak de tanda halal, masalah tu