mek da ©™
ehem3. bila menggunakan pasti sedap boleh la mek berangan masakan menjadi bertambah sedap. waaa ayat apekah ini. bangga beb.



xde la... sebenarnya nk citer la kan. semenjak 4-5 bulan ni... mek suka sgt menggunakan produk ni sebagai penambah rasa dlm masakan. kiranya dah jadi pengguna tegar lah. stok tuh nak kena wajib ade. kalo beli yg kecik2 tak cukup, kena beli yg besar punya sbb byk guna dlm masakan.


kalo dh guna ni, mek dah tak guna garam, gula dan tok aji lagi dah. kira guna nih pun dah cukup. tapi dgn syarat xleh buh jimat2. buh byk2 gitu. pasti sedap! ha ha ha


tapi bergantung pada jenis masakan la. kalo buat kari ke gulai ke xde la buh benda neh. cth kalo msk sayur, sup, telor dadar, nasi goreng, sup soto ayam, haaa wajib letak benda ni le... suka sgt lah!


persoalannya, elokkah mengamalkannya. xde effect ke? takut jadi botak jek. he he he
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. Assalamualaikum mek..
    sy x penah guna 2,mmg klu letak 2 x yah letak garam,gula sume 2 eh?
    sy biasa guna kiub pati ayam maggi jah.klu wat sup mmg terangkatt..hehe


  2. Fieza79 Says:

    senang je guna ni..suma pasti sedapp..!


  3. mrs.spicy Says:

    effek die same ngan aji je kut mc da..bole jer guna. cuma jgn berlebihan la kut. pernah try beli pek kecik..mmg sedap pon kan. tp farah malas nk amal.nanti kalo dah biasa guna benda ni, bila xguna mskn jd kurang umpphh.huhu


  4. Ash Says:

    sy pun suka guna pasti sedap.tetiba masak xbest pun jadik odap..hakhak..