mek da ©™
salam everyone.
rindunya........... sorry la lama xapdet. hik2.

ekceli, mek berpiknik di batu layar nih sebulan yg lepas! 22/5/2011. lamakan...tu la baru nak kuar entri. teruk tol la.

kpd yg belum tahu, batu layar terletak di daerah kota tinggi johor. berdekatan ngan pantai desaru dan jugak pantai tanjung balau. kami memilih utk berpiknik di pantai batu layar sbbnya kawasannya sgt strategik. ombak pun tak besar. sesuai bermandi manda gitu. huk2. first time haikal mandi pantai! dulu masa dia kecik2 xberani nk bw mandi.

oklah, kami bertolak dari rumah jam 7.30 pagi. famili mek berkonvoi bersama the cousins yg dok dekat2 umah kami je. hik2. kira2 jam 10.00 pagi sampai la kami di batu layar.


baru sampai, sewa pondok BBQ RM10 je......


ayam dibakar oleh incik suami dan the cousin...ayam diperap oleh incik suami


sib baik kat situ ade jual ais...lupa nk beli masa on the way td...


hampir2 nak msk...


tembikai utk sejukkan tekak hik2


haikal and the gang, semua girl..sama umur ni...haikal paling muda kalo ikut bulan



sebelum mandi harus mkn2 dulu....perot dah lapar... nasi kerabu tuh hasil air tangan mek da okih.... cehhhhhh...mek budu.






entri bersambung........ lalala
:)
Labels:
2 Responses
  1. Fieza79 Says:

    best nya piknik ramai2...sedap makan nya...


  2. Salam kunjungan... blog menarik.. senang2 singgah la ke blog saya ;)

    http://www.zuwairiaiman.com