mek da ©™
entri lepas kite meraikan bos. entri kali ni bos meraikan kite. hikhik. sajo jooo

ari ni mek nk share gambo2 masa buat majlis sambutan harijadi kakitangan. majlis ni berlangsung pada 25/3/2011 yg lalu jam 8.30 mlm bertempat di restoran bos sendiri punya.. ee..

kali ni staff yg lahir pada bln july 2010 hingga mac 2011 diraikan dahulu. bajet hadiah yg bos peruntukan utk setiap sorang bernilai RM 300. ok la kan xde la kedekut sgt bos mek ni. tapi kerek jgk laaaa... shtttttttttt..terngumpat lak.

maknanya mek yg lahir pd bln april akan diraikan pada majlis akan dtg la. huhu. bos janji sebelum tiba bln puasa ni.. kite tunggu jek la ye kwn2. ape agaknya hadiah tuuu... huhu ;) yg penting kami nak yg berjenama ye bos. kuikuikui. poyo la plak. sajo jooo...

ok la layan gambo je la. tp sorry ek..gambo tak teredit la skang ni... gelap hitam pekat hahaha!



antara kwn2 yg diraikan....


my pren kak dila and suzana


yummy from resepi rahsia eeee


mabelos ahaks :P


nurul, kak dila dan kyra aka baby huhu


dila aman and feza


my bos yg muda eeekekekke


jgn lupa baca doa..sukran sukran















alhamdulillah kenyang..... thank you bos.
Labels: 1 comments |
mek da ©™
gambo masa majlis arijadi bos 2 bulan lepas. haha. gile br apdet. huhu. yg penting tarikh bufday bos mek sama ngan tarikh bufday datok siti 11.1............. hehe :)




Labels: 10 comments |
mek da ©™
salam kawan-kawan

rasanya dah lama mek tak berblog. tetiba jd jakun mcm mn nk tulis blog. kahkah. gila kan!!!

pls..........bg idea. haha :) bg arr semangat sikit. arghhhhhhhhhh

ok kali ni mek nk share gambo2 masa mek buat gathering ngan bdk2 opis lama tempat mek bekerja dulu. rinmdu kat dorang so amik peluang lepak bersama. best sgtt..enjoy!!

layan gambo jek la ekk...

day: friday 2 minggu lps........
date: lupa lak, mls nk tgk kalendar haha
lokasi: restoran rawa steamboat, tmn gaya jb
time: 7.30 mlm

mmg puas gile mkn kat sini. satu kepala byr RM 18 je. leh mkn sampai pengsan. hakhak!!

mmg enjoy le bila masing2 bertemu muka. :)



























tak sabo nk tggu reunion akan datang!!!

bowling???
Labels: , 5 comments |