mek da ©™
dear diary,

emm..rasanya dah seminggu tak update kan? miss u my diary. sorrryyy agak sibuk slps balik dari bercuti. percutian pendek di cherating je. heee :)

alkesah minggu lps kami sekeluarga ke kuantan,pahang. point utama nak pi konvo adik mek kat kemaman. disebabkan kemaman dah tak brapa jauh dari cherating, menyewa chalet di pesisiran pantai cherating adalah keputusan yg sgt tepat. huhu.

kononnya nak bertolak awl pagi jumaat 27/4/2012. emm disebabkan mata dah xleh lelap sbb xsbr2 nak bertolak makanya jam 1 pagi kami meninggalkan rumah hahaha..lawak tol. mcm nk blk kg gayanya!!!

disebabkan masa tuh perot tgh lapar, singgah mekdi jap tapau bubur ayam and burger. mkn dlm keta kat plaza tol mn ek lupa lak mek. pastu meneruskan perjalanan mengikut highway segamat. mlm tuh hujan renyai2 ...eh mcm citer hantu la pulak !!!

kami sampai ke kuantan kira2 jam 6.30 pagi. calling2 abah tanya chalet mn yg dorang booking. x sbr nih nak jumpa ma, abah dan adik2 mek. rindu sgt2!!

so..... cherating inn beach resort, here i come!!



bersambung...
Labels: ,
0 Responses