mek da ©™
dear diary, huk alohhh...tajuk kemain kooo..speaking kooo kihkihkih...ok just nak update pasal anak-anak tersayang. haikal, skang dh makin matang. cehhh, matang la sgt. kuat makan! boleh dikatakan tiap mlm lps makan nasi request burger pulak. omg! sgt tidak sihattt..tp nak buat camno.. tgh kuat makan, layankan je :) hari-hari berebut siaran tv dgn nya sbb dia asyik tgk kartun jeeee..adoiii... kalo nak bg dia stop tgk kartun, mek kena pastikan dia punya tab ade bateri. so sentiasa kena cas dgn full grrrrrrr..kalo tak henpon kite jd mangsa!! yg penting keje sekolah ptg2 dia dah settlekan.. zara, lasak betul budak ini. huihhh penat mak nak jaga.... lagi lasak dari abangnya oiii.. alhamdulilah sihattt.. tuh yg penting.. dah blaja makan daaa.. tp x rancak sgt lagi makannya hihikkkk..mek rasa budak nih bkn jenis yg nak merangkak..mengengsot(betul tak eja ni? ) bukan main laju..tapi merangkak just angkat2 bontot dia je... tapi yg pelik mcm dah nak duduk2 gitu..pastu gagah pulak kaki test test nak berdiri..contoh kalo dia suka ape2 kat atas sofa tuu..dia akan cuba bangun walaupun masih lembikkk...pening mak dibuatnya..takut je terlentang grrrr..ape ape jek la anak oii.. he. yg penting dia dah sibuk jelajah dalam umah..kejap ke dapur, kejap ke bwh meja.. :) hohohooo latest photos of my kiddos.. eh terdouble pulak gambo zara nak gigit helmet tuhh grrr :P
Labels:
1 Response
  1. Salwa Sara Says:

    tembam nya baby..coomeeeelll...

    hehehe
    nanti jemput singgah & follow blog saya http://sascima78.blogspot.com/
    mekasih