mek da ©™
dear diary.. hehe patutnya birthday incik suami jatuh pada raya ke6 bersamaan 13 ogos 2013.. tapi 12hb raya kelima mlm tuh dh celebrate. happy birthday sayang yg ke 33 tahun. wow dah tua lah hahaa!!! malam tuh kami celebrate so simple. buat bbq kat pasir mas. resepi perapan ayam terbaekkk punya oleh kakak ipar mek. hehe. beli kek kat bandar pasir mas, mak aiii kek cenggini yg ado.. tibai jek la... cam tak berbaloikan mcm tuh punya kek pun RM45. kureng pulak rasanya. malas nak ke KB sbb dh berada kat pasir mas.

 sebenarnya nih gambo pada raya ke 6, tgh sakit mata tuhhhhh..tp dh kurang sikit :)

 malam masa buat bbq tuh just jemput mek as ngan hubby nyer je.. yg lain anak beranak. menu lain yg boleh nampak kt meja tu bihun goreng ngan wedges je. pastu ayam bbq haha...mlm tuh mata tengah teruk so x boleh la berposing sakan bagai. malu kokrang!!

 x clear, suh budak yg amik gambo ni hihi... kat rumah mertua haruslah sopan sikit bergambo

 ade pulak yg kacau kt belakang tuh la... heeee

 tlg jgn tgk perut mak budak hahhhhhhhhhhhhhhh...

 haikal ngan anak mek as...

anak buah muka belum mandi hehhehe..

Labels: ,
0 Responses