mek da ©™

dear diary. salam aidilfitri and salam satu malaysia hahahaaaaa.. still entry raya. huhu. raya kedua!! wahh rasanya pada raya kedua hari tuh la paling penat. beraya sampai malam. cian zara dah la xbrapa nak sihat. selesema di hari raya. pastu jalan pulak jem. mula la dia nak wat konsert ziana zaian dlm kete. hihihi. dalam kol 10 lebih gitu kitorang gerak dari pasir mas terus ke rumah nenek a.k.a mok di kg Gunong Bachok. Kitorang konvoi 3 kete. sampai bachok je terus jamah nasi putih mak sedara dh siap2 masak. woww best!! ekceli x byk gambo di hari raya kedua ni. gambo mek dan anak2 je. gambo sedara mara xde pom. hihi.
budak lasak. 7 bulan dah sebuk berdiri. skang dh nak genap 8 bulan umurnya. lagi la lasak. kalo pegi rumah sedara bagi jek pintu almari kat dia. terus diam main bukak tutup pintu tu heeeeee.

hobi zara gigit kasut. hehe

 mesti nak buat 'peace' bagai si haikal ni.. heeee

            abang dan adik :)
ehehe..teruk no gaya mek berdiri.. haha.... lucu. ok sambung citer, lps balik dr umah nenek kat bachok kitorang gerak ke melor umah mak sedara huhu. pastu terus ke umah che yah my kazen.


che yah masak laksa penang. sedap hehhehe..

poyo jek kan..
muka tak siap. hahaaaaaaa......

pastu kitorang g beraya umah pak sedara kat panji. menu spaggeti & lasagna KL mariii sedapp wooo.. hehe.. rugi gambo xbyk. gambo tuan punya tanah je lebeyyy.. heheeeee..

sesungguhnya raya kedua teramatlah penat. dlm kol 10 malam barulah kitorang pulang ke pangkal jalan. heheh....esk cam xnak g mana2 lahh..penat..raya ketiga nak duduk kat umah jeeekk..cian zara..heeeee
Reactions: 
0 Responses