mek da ©™
dear diary, ok ok janji nih last tayang gambo berkaitan raya. hmmmm..tp dah tak pakai baju raya pun dlm gambo2 ni. hee :)
kalo x silap gambo nih pada mlm raya ke 5 or 6 gitu lah.. tgh siap2 nak g hantar adik bongsu mek naik bas kat terminal tesco kb. teringat lak zmn blaja dulu. naik bas memanjang haha. oh UUM!!! miss u

 mek zara tgh gigit berus gigi ayah chik nyer hahaha..

 muka br bgn tdo.. termenung kat beranda rumah tok ma pasir pekan

 makan2 lepak2 kat wakaf bharu. pekena char kueh teow
 kueh teow lakna..
 ang pow terbaek tahun nih hehe..cari kat wakaf che yeh..

 heheee...

 haikal kat umah mak sedara melor

 mek zara suka main pintu almari..

 mek zara tak abis2 kacau abg haikal.. songkok haikal jd mangsa..x leh nampak terus nak tarikkk

 last open house jumaat lalu kat dewan bahasa & pustaka jb

 yay! dapat buku free kat DBP hehe

3 jenis sampul duit raya nih penting diambil gambo sbb masing2 adik beradik punya tempat keje.. haha. poyo je. TM adik yg tgh, sapurakencana petroleum adik lelaki dan yg kaler biru tuu opis mek punya hahaaa.. kenangan :)
alhamdulillah, arini dah selesai masukkan duit raya anak-anak kat akaun tabung haji mereka. :)

last sekali gambo haikal kat wakaf che yeh..sebuk nak ikut mek berpoya-poya di mlm raya hahaaa..sebuk jek nak ikuttt ...grrrrrrr ok bye!!
Labels:
Reactions: 
0 Responses