mek da ©™
dear diary.. gotong royong.. wah bunyi cam byk jek goodies bag utk majlis akikah zara ni padahal tak byk mana pun hihiiiiiiiii... tukang packing sape lg kalo bkn adik bongsu mek hee. kos utk goodies bag nih tak de la byk mn pun. ciput jekkk.. heee.. kos utk satu goodies bag tu ade la 2 hinggit - 3 hinggit gituuu.

antara jajan2 yg dibuat goodies mcm gambo kat ats tu lorr.. apollo!! hee.. beli kat kilang lagi murah.

 air mineral beli kat aeon big..
 nih la hasil kat dalamnya.. budak2 suka larr

dah siap heeeeeeee...pink + pepel
Labels: ,
Reactions: 
2 Responses
  1. mama lieyna Says:

    Akak suka bab2 ni.. :-)


  2. aida pun suka bila time buat goodybag. baru teringat yg utk ijat ada sekor kambing lagi nak akikah. ari tu buat sekor aje...