mek da ©™

Dear diary....sejak mek dilahirkan di muka bumi ni...ni lah banjir paling teruk berlaku. Penghujung 2014 meninggalkan kesan paling dalam dalam hidup seluruh rakyat pantai timur khususnya negeri kelantan. Oh kuala krai, daerah yg paling teruk terjejas. Dugaan dan khabaran rindu dari Yang Maha Esa ini kami hadapi dengan tabah.. Insya Allah.. Gambar yg mek post kan kat sini adalah antara gambar yg menjadi viral dilaman sosial ketika kota bharu mula dinaiki air... terima kasih kpd tuan punya gambar ni ye.. kredit to uolss.. sangat sayang nk remove gambar ni dari henpon..so mek abadikan kat sini...... masa dapat gambar2 ni... mek tgh dlm dua nak blk kg ke tak... masa tu 24 disember... plan nak bertolak 24hb sebelah malam... balik by bus..tiket bas dah beli.. nak cancell sayang plak...... teringat plak nak jenguk anak sedara pertama yg baru lahir.... masa tu lak air banjir tengah naik.... kwn2 semua dah nasihatkan supaya batalkan dulu trip nk blk kg ni.. abah pun sama nasihatkan mek supaya batalkan dulu.. tp hati dah kat kg.. mcm mn? Emmmm ikuti kisah seterusnya... jadi ke tak blk kg ketika bah kuning melanda negeriku... heee

Labels:
Reactions: 
0 Responses