mek da ©™

Dear diary. Yayy! Bffs berhari raya.
Sempat la jumpa sekejap walaupun dalam keadaan sesak nafas hahaha! Geng markonah nih kalo tak jumpa tak sah. Plan berjela-jela. Konon nak buat video ucapan raya, semua kelaut sebab masing-masing busy di raya pertama. Kahkahkah. Nak makan pun tak sempat... ade kang yang tercekik..uii parah parah. Sorry uolss.. yang paling tak sempat tu mek lah! kihkih.. banyak sangat agenda di raya pertama. Kite plan lain kali lah yerrr...


Walau dalam keadaan kalut ribut, kami sempat berBOOMERANG gitu. Video tak dapat nak upload kat sini hikhikhik. 


Tak cukup korum.. uhuk uhuk



Mok ra kemain bergaya dengan bokitta nya itu. Berabaya lagi haahahaa... kerlasss ko jah





Terima kasih tuan rumah, bff zura. Walaupun mek tak sempat merasa mee kari tu.. tapi mek dah bayangkan yang mee kari tu sedap haha. Sempat rasa rendang GST uya yang meletop itu.... resepi please hahaha... kite kite je tahu nama resepi nih okeh kahkahkah.

Jumpa lagi. xoxo, mek

Labels: ,
0 Responses