mek da ©™

Dear diary, mek pun tak tahu bila punya gambar. Dah lama benor bersarang dalam pen drive kehkeh. Kisah di malam minggu, layankan kiddos main kete nih kat Dataran Bandaraya Johor Bahru.



Sangat havoc di malam hari.. ade yang main basikal, main roller blade... main belon-belon, naik kete kecik nih... main skateboard dan macam-macam permainan lagilah..huhu



Harga sewa untuk permainan nih boleh tahan jugak... 


Si budak dua orang ni hampir tak nak balik...lama jugak tu pujuk.. suka la tuu




Till then...................mekda.


Labels: ,
Reactions: 
0 Responses