mek da ©™

Dear diary, selamat hari raya! Eh.

kikiki.. ini bukan post menunjuk okeh cuma untuk tatapan peribadi di masa hadapan gitu kehkeh. Ingat dulu-dulu kite kan suka apdet pasal barang raya kat blog cuma sekarang2 ni je suram sikit.. tu la kali ni mcm nak post pulak kohkoh.. handbag dan kasut raya gitu... 

Sebenarnya dah lama mengidam handbag carlo rino seperti corak di atas.. corak signature carlo rino kalo tak silap... bertemakan summer.. 


... dan akhirnya ko milikku kehkeh. Henbeg carlo rino yang ke empatku...eleh baru 4? kuikui

 Boleh jugak cuci mata kat sini 



Beli kat JPO baru-baru ni.. ok la walaupun bukan yang new arrival :P


Nih pulak henbeg kecik comel lote anak dara mek da yang punya kihkih... mak yg geram & excited tgk henbeg comel2 nihhh


hadiah raya merangkap hadiah bufday untuk my mum.. 


selipar raya mek da.. simple jee.. vincci huhu


selipar raya abang kaka a.k.a anak bujang .. harga lebih mahal dari selipar mak wakakaka


selipar raya anak dara si mek.. harga sama ngan selipar mak


hadiah raya merangkap hadiah bufday untuk my abah... 

alahh.. kasut raya laki mek je lupa nak snap gambo...tuan dia dah perap dalam kete kasut raya dia tu hahahah.... lebih kurang mcm ginilah kasut dia... siap google tu hahahahha.. sila bertabah bila anda sedang membaca post ini huhuhu



ok dah boleh raya hihi 

till then, mekda.

Labels: ,
0 Responses