mek da ©™

Dear diary, 

Tak perlu ke Langkawi, Pengkalan Kubur Kelantan pun ada kedai coklat macam Langkawi.... cehhhwahhh agitchuuuu haha!

Kisah balik kampung hari tu, jalan-jalan dekat Kawasan Bebas Cukai Pengkalan Kubur, pusing-pusing tak tahu nak beli apa... kan dah terborong coklat. Beli coklat favourite je, paling suka PEPERO.


Korang yang berkunjung ke Kelantan silalah ke Pasaraya Impian Suri ni... terdapat pelbagai pilihan coklat macam kat Langkawi tuuu... harga pun berpatutan. 


Rambang mata walaupun bukannya nak makan sangat coklat ni hahaaaa


Perangaiiii je kannn..... kalo boleh semua nak beli


Dah cukup yang ni jee laaa


Hoho.. total pembelian coklat ni dalam 90 hinggit 


Tak cukup dengan tu, bagi penggemar pinggan mangkuk, pasaraya ni juga menawarkan pelbagai pilihan pinggan mangkuk idaman anda haaa gituuu!


Biasa la... posing dulu :P hahaahaa

Till then, @mek_cda

Labels: , ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...