mek da ©™


Dear diary,

Sekarang ni senang oi nak buat tomyam.. daun ketumbar dah ada tepi tingkap kikikiki..........

tomyam kalo tak letak daun ni tak sodap koh koh koh




ok ini sawi baru nak membeso kihkih

Till then, mekda.
Labels: , 0 comments |
Reactions: 
mek da ©™

Dear diary,

Tak nak cakap banyak, nk tunjuk sawi dari kebun jek kikiki..............



cili hijau sebelah, merah sebelah kahkahkah


till then, mekda.




Labels: , 0 comments |
Reactions: 
mek da ©™




Dear diary, jalan-jalan danga bay sambil ngeteh kat D'Bay Restaurant. Tak oder makan pun kat sini sbbnya dh plan nak makan tempat lain hikhik........


maa dan air bali panas berpisah tiada.......


bergambo dpn ni jek.. 'seafood market' dangabay


one of the best restaurants to eat fresh and affordable seafood in JB... 

chinese restaurant i think..

tapi nih kitorang ngeteh kat kedai thai... pekerja pun kecek klate hehe...

D'Bay Restaurant, Dangabay


Giant lobster at seafood market



Pusing-pusing danga park


Layankan perangai tak senonoh kami anak beranak wakakakak.............


bila zara pegang henpon ginila jadinya






comelnyaaaa eeeeeee


abam dgn psp berpisah tiada


hahhahaaaaaaa sian mak aku!!!!


kui kui kui




alamak!!!! nok jugok kak mek












Till then, mekda................


Labels: , 0 comments |
Reactions: 
mek da ©™

Dear diary,

Dah makan pelik-pelik tu jangan lupa berdetox kahkahkah


Epal hijau + lemon + Peria

Blend..............

Minum..................

Eh rupanya kak mek minum dalam mimpi hahaha!

Yang benonya laki kak mek rajin beno mendetox kan dirinya ... kak mek tumpang minum seteguk :P

Bagus............ buang angin pruttttttttt kahkah

Till then, mekda

Labels: 0 comments |
Reactions: 
mek da ©™

Dear diary,

Kak mek memang suka amik gambo. Kalo boleh semua benda nak citer kat blog. Pada yg muak membaca tu silalah jangan bukak blog kak mek ni ye...eh tiba-tiba kekkeekek

Balik dari bazar karat kitorang supper kat Foodtruck BBU pulak.. makan steamboat cocok-cocok!


Dahulunya medan steamboat luton van ni terletak di dataran MBJB.. sekarang telah berpindah ke Bandar Baru Uda, berhadapan RHB Bank.


syiokk makan sambil layan busker nyanyi kikiki


pengantin baru :P



Sape nak makan char kuey bakar sedap, tauhu bakar & rojak petis boleh datang sini juga!!


Till then,mekda.

Labels: 0 comments |
Reactions: 
mek da ©™

Dear diary, kesinambungan citer jln2 bazar karat.. terjumpa air durian original ni wakaka...

RM5 segelas

Sedap ke tak sedap pencinta durian kena la rasa hahahaha!!!!!!!


Till then, mekda.

Labels: 0 comments |
Reactions: 
mek da ©™

Dear diary, malam minggu hari tu jalan-jalan di bazar karat JB.


Enjoy this time with my maa & siblings


mereka.................... selalu kena jd model haha

Till then, mekda.

Labels: 0 comments |
Reactions: