mek da ©™

Dear diary,

Walaupun dah nak raya haji, cerita raya puasa belum habis hoi hahaha! Banyak cerita yang tertunggak ececehhhh... tak banyak sangat beli kuih raya tahun ni... yg kat atas tu sumbangan dari office. Sib baik ada tart nanas favourite kak mek kat situ.


Kek lapis asam pemberian ibu pengasuh


ok yang ni beli.......... tart nanas & biskut arab


kumpul2 banyak jugak kuih raya hahahhahahha


Tq juga pd adik sbb kasi biskut dahlia susu... yang benonya lupa nak bayar... pastu adik cakap xyah la...xpe hahhahahhahaa..dah balik johor baru teringatttttttt!! sian

TQ maa sebab kasi kacang gula tu... pastu ma kasi popia cheese 2 bekas. Oder nak bayar tapi maa cakap xpe maa kasi. Ya Allah rejeki haha.

Sebab tu kak mek ckp tak banyak beli... orang kasi.


gabungan 3 tart nanas yang mantap dan sodap. setiap tahun wajib ada tart nanas ni


Paling win. Beli dgn sepupu. Tart nanas ni mmg kena dgn tekak kak mek. yum yummmm.... mulanya sepupu nak kasi free je tapi kak mek bayorrrr.... xkan nak amik free semua kan... kesian org berniaga haha. 

Eh, ada juga kuih raya kak mek buat. Tunggu nextttt.........................

Till then,
@mek_cda

Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...