mek da ©™

Dear diary,

Balik raya aritu sempat juga merasa jambatan baru di Kuala Terengganu yang viral tu cehhhh... haha. Kebetulan jambatan dibuka beberapa hari untuk tempoh percubaan. hoho

Kemain ramai yang berenti posing kat jambatan nih kahakahahah... iolss pun tak nak ketinggalan lah ye :P


Tapi sayang tak dapat view yang cantikkkkk... sebab??

Sebab tempat view yang cantik ramai orangggg... kang gambo kena photoboom ahhhh


nampak sipi-sipi jambatan pun jadilahhhh hahaaaaa.. janji kawasan aku posing tak de orang nak kacau.


Panas terikkkk don't care 




len kali kite pose yang kat batu-batu tu pulak yeee..ehekkk


layannnnnn.. buat kenang-kenangan


Jambatan Angkat Terengganu katanya mula dibuka secara rasminya hari ni, 2 Julai 2019


berhampiran jambatan ni juga kita akan melalui jalan baru yang kawasannya persis Pantai Miami.............katanya haha!

Sila search 'Pantai Miami Terengganu'



Tak lama lagi katanya akan ada 'Pasar terapung' macam kat Thailand tu pulak kat sini... wahhhh


'Beautiful Terengganu'

Till then, mekda.




Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...