mek da ©™

 


Dear diary,

Kisah cuti-cuti merdeka baru-baru ini. Last minute plan, Encik Suami ajak ke Melaka. Punya lah kelam-kabut booking hotel haha. Sehari sebelum gerak mana lah nak dapat book hotel yang diidam-idamkan, main booking je la mana ada yang kosong. Semua hotel yang best, yang pernah masuk dalam list semuanya full.. aduhai encik suami selalu macam ni.. tak nak plan awal-awal haha.

Asalnya nak JJCM minum-minum kopi di Kluang je benonya... musim-musim public holiday ni ke Melaka tengok lah nanti kesesakkannya macam mana kahkahkah! Well, i selalu cakap Melaka Darul Jem, tapi i suka Melaka. Rindu sokmo!

Ok kami gerak pagi-pagi pada 30 Ogos 2020 lebih kurang jam 7 lebih gitulah. Kami singgah breakfast tempat wajib kalo menghala ke Melaka, apa lagi kari kambing 40 hari lah.


Rasanya dah banyak kali review pasal kari kambing 40 hari  ni, so tak payah review lagi hehehe.


Jangan risau kawalan pematuhan SOP terjaga di sini, owner memang pantau betul-betul k. So, kita jaga kita heee :P


Order nasi kari kambing campur ayam



Wajib order, roti canai cicah kari kambing mbekkkkkkk


Alhamdulillah, perut dah kenyang hikhik


Moh ler kita gerak ke Melaka




Aaajommmm


First destination kami akan mencari Mok su (my adik bongsu) yang sedang berholiday dengan husbandnya di Melaka. Plan kami juga akan menterjah my cousin yang sedang meeting kerja/outstation sambil food hunter di sana. Tak sangka diorang ni terBook hotel yang sama! Jom gerak luhhh :)

Bersambung.......................

Till then,
@mek_cda

Labels:
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...